2013-03-12

Which is Witch?




Jag har använt:
Opi Don't Burst My Bubble
       Which is Witch?

Which is Witch har en klar bas med smått holografiskt glitter, små och mellan stora hexagon glitter och små "strössel" glitter i. Det är blandning med holografiskt glitter i alla dess former.

Konsistensen på detta lack är bra, lite åt det tjockare hållet men det är ändå lätt att måla med.
Jag använde bara ett lager av Which is Witch över Don't Burst My Bubbel.

Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om detta lack, ibland tycker jag det blir riktigt snyggt som layering-lack men ibland känns det som det mest ser skitigt ut och rörigt på naglarna.
Jag ska prova någon dag att måla en del av nageln med detta lack tex måla tippen i en mörkar färg och sen lägga detta också bara på tippen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar