2013-03-10

Hange-Ten Toes och Cosmic



Jag har använt:
China glaze Hange-Ten Toes från Summer neons kollektiona 2012
                  Cosmic
Wet n wild Suger Coat

Hange-Ten Toes är ett neon rosa lack med skimmer i blått som man tyvärr inte ser på bilderna.
Jag använde två lager, täckningsförmågan är riktigt bra och konsistensen är helt perfekt att måla med.
Jag älskar detta lack, rosa är verkligen en av mina favorit färger som man inte kan ha för många nyanser av.

Cosmic är ett svart lack med hologram glitter i två storlekar.
Detta lack tycker jag tjocknar snabbt i flaskan men med Opi's nail lacquer thinner så får man lätt den konsistensen man vill ha.
Jag upplever att det är svårt att få fram det holografiska glittret i lacket så därför brukar jag först lägga ett svart lack och sedan ett lager av Cosmic för att få fram glittret bättre, annars tycker jag att även detta lack är riktigt snyggt och glittrar fint i solen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar