2013-03-11

Don't Burst My Bubble



Jag har använt:
Opi Don't Burst My Bubble från OZ the Great and Powerful kollektionen våren 2013

Don't Burst My Bubbel är ett ljusrosa mjölkliknande soft lack.

Jag använde tre lager och för att få ett täckanden resultat behövs det alldeles för många lager men det passar utomordentligt bra för mig när jag målar tipparna i en annan färg.
Dessa softa lack är då riktigt snygga och bra att ha som basfärg, det ger nageln en snygg ljusrosa nyans.

Konsistensen på detta lack är lite för rinnande och jag fick jobba lite mer än vad jag brukar få göra för att penseldragen inte ska synas och för att inte få en rand på nageln

Förutom den tunna konsistensen tycker jag att detta är ett riktigt snyggt lack att bära för sig själv.
Det känns väldigt fräscht och passar bra nu till våren och sommaren  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar